2008. május 19., hétfő

Amerikai nagynéni

A repülõtéri nyüzsgés megriasztott. Hogy a fenébe fogom én itt megtalálni Mari nénit? És õ hogy fog engem felismerni? Voltam tizenegy-két éves, amikor utoljára látott. Nagyjából tökig érhettem magamnak. Én biztos sokat változtam, õ talán alig. Gyorsan kiszúrtam magamnak a tömegben. A vonásait megõrizte a kölyök emlékezete, az alakjára nem volt felkészülve a srác, aki állandóan kanos az osztálytársnõire. Szóval Mari egy bombázó volt, jobb a legmenõbb tanárnõnél az isiben. Ha nem tudom, hogy 36, egy tízessel biztos kevesebbnek nézem. A nagyon rövid, fekete miniszoknya eszméletlenül formás lábakban folytatódott. A felül zárt, feszes, fehér póló engedelmesen simult a melleire. Közelebb érve láthattam az anyaghoz préselõdõ mellbimbóit, és megállapíthattam, hogy nem visel melltartót. A farkam rögtön ébredezni kezdett, tetszik, nem tetszik, õ nem ismer rokoni viszonyokat, a disznó. Még szerencse, hogy a farmeromban úgysem látszik, gondoltam. - Mari néni? - kérdeztem, mondtam. - Én vagyok a Tomi, gondolom egy kiskölyköt vártál. - Hát, ekkorát tényleg nem vártam, mint te. - nevetett rám, és megölelt. Megkönnyebbültem, hogy nem vesztem el rögtön az elsõ percben. Meg egy kis csalódást is éreztem, olyan igazságtalan, hogy ez a bomba nõ, aki ölelget itt, anyám húga, a nagynéném. Hátralépett, és úgy nézett végig a teljes 185 centimen. - Kosarazni jöttél, vagy nyelvet tanulni? - a tekintete megpihent egy pillanatra a farmeromon. - Tényleg nagyot nõttél. - állapította meg, és felnevetett. Talán azon, hogy elpirultam? - Na, isten hozott Amerikában! - ölelt meg még egyszer. Lehúzta a fejemet, és még egy puszit kaptam tõle, ami egy kicsit elcsúszott, és a szájam sarkát érte.Amíg a csomagokért mentünk, hadarva számolt be róla, hogy Jerry (A férje, ismertem, vele levelezek már két éve, hogy javítsam a nyelvtudásomat.) üzleti úton van, csak egy hét múlva ér haza, addig ketten leszünk. Legfeljebb majd angolul beszélgetünk, hogy el ne felejtsd, miért jöttél, mondta. Kicuccoltunk a kocsiba, és indultunk Mariék jó hatvan mérföldre lévõ otthona felé. Útközben beszámoltam neki az otthoniakról, családi eseményekrõl. Nem mintha nem hallott volna róluk, mert a nagyi mindent megír a kisebbik lányának, anyu meg a telefonszámlát szokta gyarapítani a húgával folytatott beszélgetésekkel. Szóval Mari (A nénit már az elsõ bátortalan próbálkozásomra elhárította: Kinõtted te már azt!) mindenrõl tudott, bólogatott, kérdezett, és közben úgy cikázott a forgalomban, hogy otthon egy rutinos taxist megszégyenített volna. Ahogy az ülésen kényelmesen hátradõlve vezetett, a szoknyája egyre feljebb csúszott olyannyira, hogy már a fekete bugyiját is láthattam. Amikor elkapta a tekintetemet, õ is az ölére pillantott, de nem húzta le, csak elmosolyodott. Az az igazság, hogy nem csak a farkamnak volt önálló akarata, hanem a szememnek is. A fejemben pedig olyan gondolatok jártak, amelyeket az ember nem hoz kapcsolatba a saját nagynénjével. A következõ napokban Mari gyakran hátba vert, vagy éppen megsimította az arcomat, karomat, mint egy kisfiúnak. Szerencsére délelõttönként Mari dolgozott, így aztán úgy segíthettem magamon, ahogy szokás. A garázsban, Jerry egyik polcán találtam is hozzá néhány szex magazint, meg könyvet, hogy az amerikai szlenget is tanulmányozhassam. A polc mellett egy a házból kiselejtezett fotel is hívogatott. Egyedül lévén nézegettem, simogattam, lapozgattam, gombolgattam, markolgattam. Végül a farmerom a térdemnél, körberakva újságokkal teljes erõvel vertem magamnak. Nem hallottam az ajtó nyílását, csak Mari hangja riasztott fel. - Bocs, nem tudtam, hogy itt vagy. Zavaromban leejtettem a térdemen tartott újságot, és igyekeztem úgy fordulni, hogy ne lássa, mit csinálok, de egy szót nem tudtam kinyögni. - Csak, csak nézegettem ezeket a... - ennyire tellett. - Persze, látom. - mondta, és a szeme a merev fütyimet fürkészte. Nagy nehezen felrángattam a farmeromat, és kínomban az újságokat kezdtem összeszedni, hogy addig se kelljen a nagynénémre nézni. Mari mosolyogva álldogált egy darabig az ajtóban, aztán megfordult, hogy visszamenjen a házba, de még visszaszólt. - Miért nem viszed fel õket a szobádba? Mégiscsak sokkal kényelmesebb, és intimebb is, nem? Délután nem említette az incidenst, amiért csak hálás lehettem neki. Este a tv elõtt ültünk, õ egy karosszékben, én a heverõn. Rásandítottam, láttam, hogy a szoknyája megint felcsúszott, megmutatva a bugyiját. Képtelen voltam a látványnak ellenállni. Mari a szeme sarkából pislogott rám, és mosolygott. Szó nélkül feljebb húzta a szoknyáját, és szétnyitotta a lábát. Lassú, nyugodt mozdulatokkal kezdte simogatni a fehér selymet, aztán végignyalta az egyik ujját és félrehúzta a bugyit. Nem tudom meddig csinálta, egyszer csak felpattant és kiment a szobából. Azt hiszem csalódott is voltam, meg megkönnyebbült is. De gyorsan visszatért, és egy "Na, milyen a mûsor?" kérdéssel visszaereszkedett a fotelbe. Nagyot nyeltem, amikor megláttam, miért volt kint. Levette a bugyiját! És most a sûrû, fekete muffját fésülgette az ujjaival. Képtelenség volt a tv-t nézni. - Jobban tetszik, mint az újságok? - nézett rám. Nyögni se tudtam, csak bólintani. - Oké, akkor gyere közelebb! Ülj ide a szõnyegre! Sose láttam még igaziból széthúzott, rózsaszín pinust. Mari lehunyt szemmel játszott magával, idõnként bedugta a középsõ ujját, néha odafönt birizgálta. - Hát te? Mire vársz? - Mit? Mit csináljak? - kérdeztem részben ijedten, részben reménykedve. - Mit csinálj? Mit csinálj? Amit az újságok fölött Tomikám, csak amit az újságok fölött. - adtam a hülyét. - Verd a fütyidet na! Hadd lássak én is valamit. Letoltam a farmeromat, és szembeültem vele a szõnyegen. Sok már nem kellett nekem, Mari nedvesen csillogó pinusa, a fekete és a rózsaszín kontrasztja gyorsan megtette a hatását, és nagyot lõttem a levegõbe. Valószínûleg neki is jó volt, mert a tenyerét az ölére szorítva, összezárt combokkal dõlt elõre a fotelben. - Na látod! Tûnjél mosakodni, mert Jerry mindjárt hazaér. Aznap este még egyszer elõvettem, de nem a szobába vitt újságok, hanem a szemközti hálóból áthallatszó nyögések és sikolyok hatására. Biztos keféltek már azóta, hogy náluk vendégeskedtem, csak eddig soha nem hallottam... Reggelinél Jerry mondta, hogy egész nap dolgozik, csak estefelé ér haza. Mari szendvicsekkel, meg teával szerelte fel, aztán puszi és Jerry elhajtott az autóval, mi meg leültünk reggelizni. - Mondd csak, nem zavart, amit tegnap este mûveltünk? - kérdezte. Megdermedtem, nem tudtam, melyikre gondoljak, az estére, vagy amit utána csinált Jerryvel. - Én, ööö ....aludtam. - Akkor jó alvókád van, de én most nem arra gondoltam, hanem ami köztünk történt. Volna kedved újra megpróbálni? - Persze, hogy volna... - nyögtem. - Akkor zuhanyozz le, amíg én itt rendet rakok. Aztán ha szólok, gyere át a hálóba. Nem tudtam, mire készüljek, ezért zuhanyozás után tiszta alsót vettem, meg pólót, és visszahúztam a farmeromat, aztán bekopogtam Mariék hálószobájába. - Gyere! - kiáltott ki, meztelenül ült az ágyon. - Jól nézel ki, de a nadrágodat azért levetheted, arra nem lesz szükség. - mondta. - És az illatod is jó, de késõbb használhatsz majd valami férfidezodort ilyenkor. - szimatolta végig a nyakamat, amint odaültem mellé. A puha ujjaival benyúlt az alsónadrágomba és játszott velem. A kezemet pedig a saját combjai közé húzta. - Meg kell tanulnod, mit szeret egy nõ, és mit egy férfi. Ráhajolt a fütyimre, és a szájába vette, aztán a mellbimbóit kínálta nekem. Hanyatt feküdt, és megmutatta, hol keressem a csiklóját, hogy csak akkor dugjam be az ujjamat, és csiklandozzam óvatosan, ha már érzem, hogy nedves és könnyen csúszik. Eltartott egy ideig, míg magára húzott, és a testünk között lenyúlva magába igazított. Tényleg olyan síkos volt, hogy könnyedén becsúsztam. Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen forró egy punci. Mozogni próbáltam, ahogy a filmeken láttam. Mari egészen felhúzta a lábát, majdnem a vállamig. - Próbálj meg lassan mozogni, és nyugodtan tolt be tövig, nem félj nem török össze alattad. Hát nekem nem kellett sok, néhány mozdulat, és már lõttem is a pinusába, és nagyon elégedett voltam magammal, amíg Mari le nem hûtött. - Ugye neked ez volt az elsõ? - simogatta meg az arcomat. - Nem baj! Ügyes voltál, csak meg kell tanulnod visszatartani magadat. Most azért segíts ki engem is, jó? Szétvetette a lábát, és hagyta, hogy addig csiklandozzam a forró, lucskos pinusát, amíg egy hosszú sóhajjal õ is elment. Ez volt az elsõ alkalom, és csodálatos élmény volt, hogy egy síkos hüvelybe lõhettem, hogy az ujjaim alatt vonaglott meg egy érett, szép nõ. Zavarban voltam, de nem azért, mert Mari a nagynéném. Hogy ez a tapasztalt, jó nõ az anyám húga, eszembe sem jutott akkor. Vacsora után a tv elõtt ültünk Jerryvel, és az amerikai foci számomra érthetetlen szabályait magyarázta, amikor Mari bejött a konyhából. Hozott nekünk két sört, és mondta, hogy délután vásárolni volt, szeretné nekünk megmutatni az új szerzeményét. Ezzel eltûnt átöltözni. Gondoltam, megvárja, amíg vége lesz a meccsnek. Tévedtem. Gyorsan visszatért, és egy támadás kellõs közepén lelõtte a tévét, majd szembefordult velünk. - Kész vagytok fiúk? Szemeket becsukni! Addig nem nyithatjátok ki, amíg nem szólok. Hát nem hittem a szememnek! Nem ruha volt a köntös alatt, vagy ha igen alig ruha. Mari vékony fekete bugyiban állt elõttünk, és ugyanolyan színû harisnyákat tartott a csípõjét övezõ vékony csipke. A melltartója is fekete volt, de külön nyílásokkal a mellbimbóinak. - Na, hogy tetszik a szerelésem? Nem mertem megszólalni, Jerryre sandítottam, aki engem nézett. Hiába láttam már Marit meztelenül, akkor a férje nem volt ott. Felálltam, és mondtam, hogy most jobb, ha én elmegyek aludni. - Na, ülj csak le! - mondta Mari. - Láttál te már engem meztelenül, nem igaz? - elpirultam. - Ne aggódj, ezt Jerry is nagyon jól tudja. - Így van, Mari mindent elmond nekem, nincsenek titkaink. Nyitottak vagyunk, nem teszek neki szemrehányást, ha megkíván valakit. - Sõt, szeretjük hármasban is, akár fiúval, akár lánnyal. - fûzte hozzá Mari. - Szóval minket egyáltalán nem zavarsz. - De ezt neked kell eldöntened! Ha maradsz, talán tanulsz néhány új dolgot, és gyûjtesz néhány tapasztalatot. Ha most bemész a szobádba, akkor ezzel vége, és elfelejtjük, ami köztünk történt. Rendben? - magyarázta Mari. Kiszáradt a torkom, csak bólintani tudtam, és visszaereszkedtem Jerry mellé. - Na jó! - Mari ledobta a köntöst, és ott állt elõttünk terpeszben. - Akkor vetkõzzetek fiúk! Hamarosan meztelen fenékkel ültünk egymás mellett a heverõn, Mari pedig hátraarcot csinált és bedõlt Jerrynek. - Mutasd meg légy szíves az unokaöcsémnek, mitõl indulok be igazán! Jerry pedig simogatni kezdte a nagynéném fenekét, néhányszor játékosan rácsapott, hogy a csontos, fehér popsi gyorsan kipirosodott a csattanások nyomán. Aztán az arcát temette Mari hátsójába, kezével pedig a combja között simogatta. Amikor Jerry hátradõlt, és kíváncsian rám nézett, hogy tetszik-e nekem a dolog, láttam Mari végbelét rózsaszín nedvesen csillogni. Mari vigyorogva tolatott hozzám, és most nekem dõlt be. - Gyerünk, te jössz! - haboztam, mit is csináljak. - Nyald ki a seggemet! Dugd be a nyelvedet , na! - parancsolta Mari. Azóta sem mertem már lánnyal ezt csinálni, most is végigborzongok tõle. Forró is volt, síkos is volt, engedett is, szorított is egyszerre. Aztán Mari megunta ezt a játékot, és elém térdelt. Olyan erõsen visszahúzta a bõrt a farkamról, hogy már fájt, és csak a végét vette a szájába. A kezével szorított, a nyelvével pedig erõsen körözött a makkon. Jerry közben kiment, és egy tubussal tért vissza. Törökülésbe ereszkedett Mari mellett, és gondosan kenegetni kezdte magát és a felesége fenekét. Láttam, hogy már két ujját is bedugta neki, és éreztem, hogy Mari szája egyre erõsebben szív. Jerry farka fényesen csillogott a krémtõl, amikor terpeszben fölé állt, és a csípõjére támaszkodva belé hatolt. Mari nagyon élvezte, ki is engedett a szájából, és az arcát a combomra fektetve nyögött. Nem tudom mennyi idõ telt el, amíg Jerry végigsimogatta a nagynéném hátát. - Na, megmutatod a fiúnak is? - Hát persze, csak kenjétek be elõtte rendesen. - nyögte Mari, és úgy maradt, arccal a heverõre borulva, égnek meresztett fenékkel. Hamarosan én is vastagon csillogtam, és Jerry mondta, hogy ne térdeljek le, mert úgy túl alacsonyan lennék. - Fogd meg a kezeddel, és úgy irányítsd, lassan. Most már könnyebb lesz, mert én amúgy is vastagabb vagyok nálad. És valóban, láttam, hogy Mari végbele nem húzódott teljesen össze. Egy kis cuppanás hallottam, amint a makk becsusszant, de utána már teljesen könnyen mozogtam. A nagynéném itt sokkal melegebb volt, mint délelõtt a pinusában. Nekem most sem tartott sokkal tovább, mint elõzõ alkalommal, és Jerry nevetve nézte, hogy csillog a spermám Mari végbelében. - Beöntést adtál neki. Bár õ jobban szereti, ha a cicijére lõsz. Tudod? Mari mosolyogva fordult meg, és a hátát a heverõnek vetve, a szõnyegen ült. Jerry mellétérdelt, és hamarosan tényleg a mellére spriccelt. - Na, Tomi, hogy tetszett? - fordult hozzám Mari. - Csodálatos voltál, voltatok. - dadogtam, de azért voltak kétségeim. - Örülök, hogy így döntöttél Tomi. Szerintem is csodálatos nénikéd van. - nevetett Jerry, a legérzékenyebb pontomra tapintva. - Ne cikizd már! - szólt rá Mari - Hol találjon itt magának lányt, hiszen senkit nem ismer. Vagy elviszed magaddal egy klubba? Hiszen még kiskorú.. Egyébként pedig, mi olyan ritkán találkozunk, mintha nem is lennénk rokonok. Igaz? Nem mondhatnám, hogy teljesen megnyugtatott a magyarázat, de Marinak nem lehetett ellenállni, és nem is nagyon akartam. A hátralévõ hónapban minden volt, amit két férfi egy nõvel csinálhat, meg amit egy férfi egy nõvel, Jerry üzleti útjai idején, és a napok rohantak. Nem írhatom le minden élményemet, amikkel azóta is gyakran álmodom, csak még egyet szeretnék elmesélni, a nagynénémmel és az életstílusával kapcsolatban. Napközben én általában New Yorkban csavarogtam, olyan sok mindent szerettem volna megnézni. Egyik reggel Mari mondta, hogy vacsorára feltétlenül érjek haza, mert vendégünk lesz. Egy régi barátnõje a nyugati partról, akivel nagyon ritkán látják egymást. Betartottam az idõt természetesen, de odabent a nappali tök üres volt, a konyha is. A két vendégszoba közül az egyik az enyém volt, a másiknak az ajtaja nyitva, néhány csomag hevert odabent, de õk sehol. Talán Marinál, gondoltam, de mire kopoghattam volna, már meg is pillantottam õket a félig hajtott ajtó mögül. Mari egy magasra tekert forgószéken ült, lába a karfán, és egy apró termetû nõ tarkójába kapaszkodott, aki elõtte térdelve a nénikém ölébe temette az arcát. Ebben a helyzetben a nõrõl bajosan mondhattam volna többet, de leszbiket még soha nem láttam együtt, hát óvatosan leselkedtem. Amíg Mari ki nem nyitotta a szemét, és meg nem látott. Voltunk már olyan viszonyban, kézmozdulattal kérdeztem, elmenjek-e? A fejével intett, hogy ne, és kézzel mutatott az ágyra, hogy oda üljek. Csendesen néztem, hogy a barátnõje, hogyan nyalja, amíg a jól ismert sóhajt meghallottam. Akkor Mari hozzáhajolt: - Sue, kedvesem, látogatónk van. A nõ még térden állva, felém fordult, arca fénylett Mari nedveitõl. Nem látszott, hogy zavarban lenne. - Hi, te biztos Tom vagy, Mari unokaöccse. Reméltem, hogy találkozunk.. Csak azt hittük, hogy elõbb érsz haza. Bocs, hogy nem vártunk meg. Bemutatkoztam, és szemügyre vettem õt. Nagyon alacsony volt, olyan apró mellekkel, hogy ekkora melltartó talán nincs is, és olyan hegyes mellbimbókkal, hogy szinte szúrták a levegõt. Rövid vörös haja volt, természetes vörös, mert ritkás muffját is ugyanolyan árnyalatúnak láttam. - Tetszett, amit láttál Tom? - kérdezte Sue - Mari azt mesélte, jó anyag vagy. Igaz? - Nem tudom, mit mondott. - válaszoltam. - Hát, azt mesélte rólad, hogy nagyon tehetséges tanítvány vagy, ahhoz képest, hogy milyen rövid ideje tanítgat a szexre. Megmutatod nekem, mit tanultál? Miért nem vetkõzöl le, hogy igazán közénk jöhess? Most én vagyok a soros. Vállalod a feladatot? Hát hogy a fenébe ne? Gondoltam, és úgy vetkõztem, mint a villám. Sue közben Mari helyére telepedett, a magasra állított forgószéket mintha erre találták volna ki. Kényelmesen hozzáfértem a nagynénim barátnõjének pinusához. Az egész nõ egy miniatûr volt, málnányi mellekkel, hegyes vállakkal, vékony combokkal, szinte gyerekre való popsival, de odalent hosszú vágást találtam, és akkora csiklót, mint egy kis fütyi. - Ez az Tom! Azt szopd, jól csinálod! Mari mesélte, hogy nagyon ügyes vagy. Ha már így megdicsértek, igyekeztem kitenni magamért, Sue pedig hamarosan felnyögött a nyelvem és az ujjam alatt. Mari közben az ágyról nézett minket, ahova rövidesen mi is átköltöztünk. Sue pedig hálából rám telepedett, és a fütyim hamarosan a szájában volt. Nagyon jó volt az apró, forró kis szája, és amikor már egészen elengedtem magam, puff! Azt éreztem, hogy az egyik ujját, durr belefúrta a fenekembe. Egyáltalán nem volt kellemetlen a dolog, még akkor sem, amikor már két ujja táncolt a hátsómban. Ellenkezõleg! Olyan jó volt, hogy egy idõ után elkezdtem dobálni a csípõmet, és hol a szerszámomat nyomtam a szoros szájába, hol az õ ujjai szaladtak a fenekembe. Azt is láttam, hogy közben Mari lelkesen dolgozik Sue miniatûr popsiján, amíg õ hátra nem nézett. - Szerintem már kész van. - intett a fejével felém. - Kész? Mire? - kérdeztem lelkesen. - Szeretnéd megkefélni Sue-t, Tomi? - Hát persze! - Tudod Tomi, az én barátnõmnek néha vannak különös ötletei.. - emelkedett fel a nagynéném. Csuklottam egyet, mert Marinak farka nõtt! Szép, tekintélyes méretû, csak épp fekete szerszám lengedezett a derekán. Szóval Sue ennek örül az elõbb olyan nagyon, gondoltam. - Szóval, ha engem meg akarsz dugni Tom, akkor elõbb téged szeretnélek látni... - Mint? - kérdeztem némi gyanakvással. - Mint akit épp megkefélnek. Na csak fordulj meg! - és mind a harminckettõ apró, fehér egérfogával vigyorgott rám. Olyan volt mint a kisegér a Tom és Jerryben, amikor épp az összes szõrszálat letépkedi a macskáról. Azt hiszem nem kell mondanom, hogy engem még soha senki.... Idáig! De ahogy hasra feküdtem, Mari a combom közé térdelt, Sue pedig ujjazott egy darabig, hogy elõkészítsen, aztán két kézzel széthúzta a fenekemet a nagynéném elõtt. Bár Mari azt hiszem óvatos volt, sziszegtem rendesen, de mondták, hogy nyugodjak le, késõbb jobb lesz. És tényleg, nem mondom, hogy nem fájt, de elõl hamarosan olyan merevedésem lett Mari hátul dolgozó szerszámjától, mint még soha. Néhány percig tarthatott csak, míg Mari leszállt rólam, és bár nem volt kellemetlen, azért megkönnyebbültem. - Csak hogy tudd, milyen! - nevetett a nagynéném. - Most már tényleg megérdemled az én pinusomat is. - és Sue kényelmesen elhelyezkedett az ágyon. Mari pedig rátelepedett a barátnõje arcára, és magához húzta két apró lábát, kitárva elõttem Sue pihés, vörös szemérmét. Akármilyen kíméletes is volt az elõbb velem Mari, azért a hátsóm még mindig sajgott, és ez akárhogy nézem is Sue ötlete volt, hát most olyan erõvel döngöltem, ahogy csak tudtam. Ha ez volt Sue célja, hát elérte. Összetörtem, belepasszíroztam a matracba, és még menekülni sem tudott, mert Mari szorosan fogta a bokáját. De úgy tûnt, hogy Sue-nak tetszett, és óriásit élveztünk. Elõször, de nem utoljára aznap este.
U.i.: Decemberben megszereztem a nyelvizsgámat (felsõfokú!), csont nélkül, magasan. Két hónap múlva érettségizek, felvételizek. Jerry pedig azt írta, hogy az érettségi ajándékom, egy amerikai körút. Velük!!!

Nincsenek megjegyzések: