2008. május 25., vasárnap

Anna és a pedellus

Lejött a postás és elhozta a rég várt értesítést végre átíródot a ház , és hogy a szerencse teljes legyen tegnap megérkezet a beidézés a kölcsön miatt. Ez tehát azt jelezte hamarosan költözünk. Hogy meglepjem Annát úgy gondoltam elé indulok. Anna 28 éves lány volt és már 2 éve éltünk együt a szüleinél. A helyi óvodában, óvonõként dolgozot. Ma mikor a koleganõjének volt születésnapja tovább maradtak hogy szokás szerint megünnepeljék azt. Mikor az óvodához értem már szürkült. Az ajtóhoz nem is mentem tudtam be van csukva. Az értesítést fogaim közé fogtam átugrottam a kerítésen és egy hátsó kisablakhoz siettem, belöktem azt benyúltam és a mellette levõtt kinyitottam, amin már kényelmesen be tudtam mászni. Valahogy így közlekedtek a betörõk is. Elindultam felfelé a széles lépcsõn. Gondoltam Annát az osztályában találom. Átmenten a folyosón és benyitottam az osztályba. Csak az egyik oldalsó lámpa éget. Bizonyára valamelyik másik osztályban lesznek gondoltam és indultam volna tovább amikor suttogást hallotam. -Engem megölnek ezek a lépcsõk -suttogta valaki. Erre beljebb húzódtam és megbújtam az egyik játékház mögött. Az ajtó kinyílt és a valaki belépett. Homály volt, de majdnem biztos voltam benne hogy a pedelus az. Alig lehetet húsz éves, már épp kimásztam volna a játékház mögül, amikor látom valakit húz maga után. Így hát megbújtam. -Te jó ég felnõtt létemre még kukkoló lesz belõlem- gondoltam. De amikor megpillantottam ki az akivel belépet elfogot a dühroham. Az egyik gyerekasztalhoz mentek. A nõ /Anna volt/ vegigfeküdt az asztalkán hosszú szoknyáját felhúzta bugyi nem volt alatta. Ezt én is tudtam, ritkán hordot, annak ellenére, hogy már õsz volt. Míg ezt a szokását otthon szerettem, télben, s õsszel sokszor elleneztem, de õ csak nevetet és elenvetéseimre csak azt felelte, mivel autóval jár nem fázik meg. Anna félig kigombolt inge alatt, fekete csipkés meltartója körvonalait láttam. Lábait széttette és csalogatóan nézett a pedellus fellé. Az láthatóan be volt indulva. Lába között már dudorodot a szerszámja. Az csókolgatni kezdte Anna száját, simogatta nyakát míg Anna a fiú lába között mattatot. Az eredmény hamar megvolt a nadrág lehullott. Erre õ ismét hanyatt feküdt. -Nyalj ki, nyalogass már. A fiú legugolt, és elkezdte nyalogatni a jövendõbeli feleségemet. Azt hittem felugrok és lekavarok két pofont, annak a szarosnak. A szám kiszáradt, és a faszom kezdet keményedni -Oo u Hmm jo jo jol van ...feljeb -nyöszörögte Anna. -Még, még, óvatosan feljebb úgy úgy ott jo ...hm jól csinálod Tibi, jól van, nyald szopd szopd ki egészen szárazra, ha tudod, úgy ...úgy ..sem sikerül -Jobban csinálom, mint az a malamuszi férjed mi?? Jobban csinálom.... mond hogy jobban csinálom. -Igen jobban jobban ... Dugd be dugd be ...gyere dugd már be a faszod. Erre Tibi felegyenesedet, oldalra húzta a gatyáját, ami még mindig rajta volt. Behejezte ágaskodó faszát a szeretett Annába, aki nyugtázásképp halk mormogást hallatot. -Gyerünk most meg mozogj, kefélj, gyerünk Tibi, gyerunk, vagy azt akarod hogy ujjamat a segedbe dugjam? Nem tudom mi volt a válasz, nem nagyon hallotam, mert Anna sikoltott egyet-egyet szusszantott és én tudtam, hogy most élvezett el. A mozgás lassubb lett a csillapodni kezdet Tibi fasza. Tudtam, ha kétszer olyan nagy, és vastag volna Tibi fasza, mint amilyen most mind betudná nyomni Annába. Tibi kihuzta a faszát épp azon voltam, hogy kicsinylõen vélekedem a kitartásáról, azt hittem élvezni készül, de meglepõdésemre felmászott az asztalra és 69-es alakban kezdték egymást nyalni. Nyöszörögni kezdtek, meglepetésemre Tibi volt a hangosabb. Kint az utcán meggyulladt az utcalámpa és hirtelen kivilágosodot a beáramló fénytõl a szoba. Azok ketten egyáltalán nem zavartatták magukat. Megdöbbenéssel vettem észre, hogy Anna két ujja Tibi fenekében mozog. Valószínüleg ennekköszönhetõen nyögdécsel a pedellus. A szemszögembõl úgy tünt egy jól összeszokott párost alkotnak, és valószínüleg nem ez az elsõ kefélésük. Úgy gondoltam szégyen nem szégyen pozíciót váltok és egy piros színü vár mögé bujok, ahonnan többet láthatok. Egyébként elsõ alkalommal láttam mástszeretkezni ilyen közelrõl, habár inkább féktelen kefélésnek nevezném. Anna hirtelen megállt, kezét kihúzta Tibi seglyukából és letolta õt magáról. -Várj had nyalogassalak meg ...Várj ...-mondta lihegve. Tibi felállt egyik lábát feltette az asztalra. Anna leereszkedet és bevette ágaskodó faszát. Bal kezével átkarolta lábát, majd megnyálazta két ujját, ismét bedugta a seggébe és mozgatni kezdte miközben feje mozgása rohamosan gyorsulni kezdett. Az én faszom már állt mind a cövek. Szerettem volna most én Tibi helyében lenni, habár még senki nem dugdosta ujjat a segembe, de nyögéseibõl ítélve valószínüleg nem lehetet éppen rossz érzés. Miközben Anna nyalogatta az ágaskodó faszt, itt-ott eljátszot a férfi golyóival, néha megnyalogatta õket, de a fõ hangsúly a makra irányúlt. Tibi egyik kezével Anna haját szorította másikkal kis melleit simogatta. -Noooo élvezz már...nooo .milesz -szólt két nyalás közben Anna. -Elõbb megbaszom a seggedet-lihegte. Mint kivulaló úgy hiszem nem volt mesze attól, hogy elélvezzen. Elmosolyodtam tudtam, hogy a seggébe nem hagyja magát megkurni. Annál nagyobb volt a meglepetésem, attól, amit ezután halottam. -Akkor gyerünk, de óvatosan, tudod, hogy napokig szokott aztán fájni a seggem. Ezzel abbahagyta a szopást, és négykézlábra ereszkedet, meglibegtetve hátsóját. Tibi mögé állt. Kétszer bedugta faszát a pinájába, majd hangos cupogással hagyta el ismét, és nyomkodni kezdte a seggébe. Ekkor már elhatároztam magam. Megvártam, míg a fasz egészen el nem tûnik Anna seglyukában, és lassan mozogni nem kezd. Ekkor elõjöttem a vár mögül. Egyszerûen oda álltam Anna elé és még mielõtt bármit is tehetett volna erõsen megragadtam a haját. Valószínüleg megijedhetet, mert abbahagyta kéjszerû nyögését. Tibi fasza is leállt és jött volna ki Annaseggébõl, de amikor már erõsen fogtam Anna haját rá förmedtem. -Keféld tovább, el ne menj, mert a kórházba küldelek. Te meg nyisd a szád ,-majd alig hallhatóan hozzátettem -szajha. Így hát egyszerre keféltük. Rövid idõ alatt el is élveztük. Én Anna szájába Tibi meg a seggébe. Tudtam, hogy Anna nem szereti, legalábbis, eddig úgy tudtam nem szereti, ha az arcára vagy szájába élvezek, így hát szándékosan csináltam azt. -Most helyet cserélünk-mondtam és leültem a kisasztalra. Keményen tartottam Annát és beültettem az ölembe. Az utolsó pillanatban mozdult egyet, így a lankadó faszom nem a seggébe, hanem a szeméremajkát dörzsölve a forró pinájába csúszot... Tibi kicsit maflán állt egy fél méterrel odébb. -Ha a pinádba akarod, akkor oda is kapsz egyet -mondtam miközben megemeltem õt és kicsusszant a faszom. Mindha ettõl a megmártózástól magához tért volna, keményedni kezdet. Ismét beültettem az ölembe a lányt, ezuttal jó helyre csusszant a faszom, a segglyukába. Nehezen ment bele. Csodálkoztam, hisz Tibi csak most húzta ki a sajátját. Hátrébb dõltem, majd odaszóltam az ácsorgó fiúnak. -No ne állj mint egy cölöp. Dugd a faszod a pinájába. Hisz az imént oda akarta. Erre õ közelebb jött és beillesztette a duzzadó farkacskáját Anna forró pinájába. Amikor közelebb jött, akkor vettem észre milyen kicsi a farka. Rádöbbentem, ezért ment olyan könnyen be Anna seggébe. Kicsit mosolyogva engedtem be a gecit a seggébe.

Nincsenek megjegyzések: